Tjabba! :)
Detta är en artikel på tyska så det kan bli några fel i texten, ja e inte bäst på tyska :P
:)
* Struntar i början, börjar artikeln direkt *
"Guild Wars 2 kommer att spela 250 år efter den senaste Guild Wars-kampanj och tar dig till Tyria igen, där en ny ondska har stigit, det vill säga Drakarna. Dessa drakar har utsatts odöda arméer, som används för att korrupta Tyria och dess invånare. De fem raserna har fördrivits från sina territorier, och det är upp till spelaren att förena dem att besegra drakarna. Ännu en bit av kakan, eftersom hat och likgiltighet är vanliga bland tävlingarna.
Meet the locals
I GW1 kunde du bara spela som en människa, i GW2 kommer du också kunna spela som en av de fyra andra raserna också. Charr ha ny teknologi som tillåter dem att producera musköter, Norn är nordliga krigare som har förmågan att förvandla sig, Asura är en liten men intelligent ras och Sylvari är en alv-liknande Växt-ras, född ur en magisk träd som först nyligen börjat att blomma. Således Sylvari uppför sig som barn, de är födda med kunskap om världen, men saknar praktisk erfarenhet, som garanterar denna tävling att vara naiv. Även om de skiljer sig mycket från andra raser, det Sylvari delar önskan att besegra drakarna, på grund av deras starka band med naturen att de inte vill se marken trampas (eller till och med bränt). Inte alla Sylvari avsikter är ädelt, men det finns även de som vände sig mot sin ett ras (The Nightmare domstolen).
Liksom Sylvari själva, deras vapen plantlike och odlas i marken (i stället för smidda i brand). Så är tävlingarna kända, men som färdigheter och yrken kommer att vara tillgänglig är det inte. (IT-1) Men vad som är säkert är att varje ras har sina egna rasliga förmågor och ArenaNet har minskat mängden färdigheter. Head of Studio Mike O'Brien: "I det ursprungliga hade vi över 1200 färdigheter, vilket gjorde spelet opraktisk. Nu har vi insett att för Guild Wars 2, är det inte kvantiteten utan kvaliteten som räknas. Så lägre kompetens, men större mångfald .
Solo är alltför ensamt
(IT-2) Du kommer att kunna spela Guild Wars 2 på egen hand. Du har möjlighet att lämna andra aktörer i regnet och gå ut och utforska med AI-hantlangare och din karaktär. (vilket betyder Ensam kommer faktiskt inte solo?) Denna sista NPC är jämförbar med "Heroes" från GW1, med en skillnad, inte tar upp en partyslot, vilket innebär att det finns mer utrymme för verkliga spelare. För även om du kommer att kunna avsluta spelet med bara NPC's alldeles bra, finns det några MMO-utmaningar som kräver aktörerna att samarbeta. Skaparna av spelet planerar att genomföra en så kallad sidekick-som är jämförbart med det som används i City of Heroes. Detta system kommer att skapa lika konkurrensvillkor för spelare med högre och lägre nivå för att låta dem spela tillsammans. Är praktiskt om du vill spela med en vän, men han bara inte har lagt så mycket i det som du och han känns inte som att få hackas i bitar. Oavsett hur du spelar, åtminstone alla som börjar på samma nivå, eftersom hur spelet fungerar, kommer du inte att kunna ta Guild Wars 1 tecken och spela upp den i Guild Wars 2. Du kan dock reservera ditt namn och framför allt, "Hall of Monuments" kommer hyllar dina framgångar i den ursprungliga Guild Wars och ge dig unika gåvor därefter. De exakta detaljerna är ännu inte avslöjat.
Innerhållande Värld
Du ser gamla såväl som nya områden i Guild Wars 2. En av de nya turistattraktioner är en komplett kontinent under vatten, där du kan utforska världshaven samt golv havet. Chefsdesigner Eric Flannum: "I en hel del spel, vatten är en fientlig miljö där du ständigt måste se upp för att köra andfådd. Vi vill uppmuntra kul och prospektering under vatten, dock." (IT-3) I själva verket vikning The Kinks ut denna kontinent är en av de främsta orsakerna till varför det tar så lång tid för Guild Wars 2 vara avslutad. Annan design beslut som är sörplande upp mycket tid är förändringen från instanser, till en persistent spelvärld. Denna förändring leder till Guild Wars 2 inte har konventionell quests, men vad utvecklarna kallar "Evenemang". Dessa är grupporienterade aktiviteter som syftar till att uppmuntra spelaren att utforska världen. Med denna nya evenemang system, kan du snubbla på ett slott bara för att hitta den under attack av kentaurer. Du kan sedan välja att hjälpa invånarna i slottet för att slå tillbaka attacken. Om du är en halvtimme för sent, måste du starta en armé med andra aktörer för att skicka kentaurerna hem till sina mammor.
Eller, när du går ner en bekant väg för hundrade gången, plötsligt en karavan dyker upp, som du kan skydda mot banditer. Men, även om världen är ihållande och nu det nya evenemanget kommer att genomföras, kommer historien faller inte till bakgrunden, det kommer att berättas med en kombination av instanser, och ihållande områden, där har utmynnat områden kommer att ge samma kraftigt plotdriven erfarenhet Guild Wars 1 levererats.
Player versus player (Spelare mot Spelare, PVP)
Trots skillnaderna mellan raserna, de är inte fientliga mot varandra. När allt utvecklarna vill du spela tillsammans med vänner som kan vara en annan ras. Så ingen Alliance / Horde segregation. Självklart, är PvP en stor del av Guild Wars, och det är därför Guild Wars 2 kommer att ha samma PvP-systemet Guild Wars 1 hade. Vilket betyder, All PvP-deltagare kommer att få tillgång till samma kompetens och redskap, som ser till överlevnad är verkligen av den starkes rätt (och mest strategiska), inte den som spenderat mest tid på Internet. Ser som det främst lockar hardcore PvP-spelare, har utvecklarna infört ett World PvP-system (läs: Server Vs. Server) samt, för den mer avslappnade PvP'er. Detta system är till för dem som vill slåss med sina redskap och kunskaper som de som finns i spelet, och du ladda in i en oändlig kamp (bokstavligen gränslöst, part storlek i World PvP har ingen gräns). (IT-4) The World PvP Maps uppvisar likheter med RTS-kartor och ger dig en chans att spela olika roller. Du kan erövra sten gruvor, som sedan kommer att leverera sten karavan till din katapulter kan du attackera och avbröt husvagnar av fienden, kan du fungera som scout och informera resten av fientliga rörelser, kan du mannen vakttorn och försvara, eller Du kan bara köra upp till en förlorad PvP'er och lära honom en läxa. Alla dessa åtgärder kommer att ge dig erfarenhet.
Visuella prakt
Visuellt förbättrar Guild Wars 2 tekniskt såväl som konstnärligt. ArenaNet har nu en motor som kan pumpa ut bilder nära begreppet konst redan sett. Detta är särskilt tydligt i släpet, där in-game footage och Concept Art nästan sömlöst flödar in i varandra.
Förväntas 2010.
"Sammanfattningsvis (Med sökning koder lol (Tryck Ctrl + F och skriv in koden för den bit du vill läsa) - IT = Intressant godbit, D)
- Racials bekräftad! (IT-1)
- Ensam kommer faktiskt inte solo, du kommer fortfarande ha NPC's. (IT-2)
- Några anledningar till varför GW2 tar det lång tid att släppa (?) är undervattenskontinent samt byta till en persistent värld. ( IT-3)
- World PvP är inte bara "ladda in, döda så många du kan. strategin spelar en roll. (IT-4) pekade jag på de bitar som kan vara intressanta.


0 kommentarer
Skicka en kommentar